Strona głównaProtezy nógprotezy Cleg

Protezy C-leg zapewniają najwyższy komfort chodzenia

Protezy C-leg zawierają przegub kolanowy sterowany mikroprocesorami, dlatego wielu specjalistów, jak i pacjentów nazywają je zrobotyzowanymi nogami. Protezę Cleg stosować mogą osoby, które w wyniku amputacji po chorobie, wypadku, czy w następstwie choroby genetycznej nie posiadają kończyny dolnej na wysokości uda i których waga ciała sięga nawet 125 kg.

Większa sprawność, pełna samodzielność

Protezy C-leg (computerized leg) mają ogrom zalet, ponieważ sterowanie za pomocą mikroprocesorów umożliwia ich idealne dopasowanie do każdego ruchu pacjenta oraz zapewnia płynność tych ruchów. Dlatego tak chętnie korzystają z nich sportowcy, którzy stosując tradycyjne protezy byli bardzo ograniczani przez ich niedoskonałości. Nowoczesna proteza Cleg dzięki mikroprocesorom działa jak zdrowe kolano, które podczas poruszania się wykonuje ogromną pracę, jest bardzo złożone i odpowiada za jakość poruszania się. Zdrowe osoby często nie zdają sobie sprawy z tego, jak trudno funkcjonuje się z niesprawnym stawem kolanowym.

Ponadto protezy C-leg mają bardzo solidną budowę i zostały skonstruowane w ten sposób, że podczas chodzenia odciążana jest zdrowa noga. To dlatego mogą z nich korzystać także osoby cięższe i wyższe niż przeciętne. Dłuższe chodzenie ze zrobotyzowaną nogą nie obciąża nogi zdrowej, nie powoduje też bólu czy chorób związanych z nadmiernym jej obciążaniem. Proteza Cleg dopasowuje się też do różnych powierzchni, dlatego podczas chodzenia pacjent czuje się bezpiecznie, a ryzyko upadku nie jest wyższe niż u osób chodzących na własnych nogach.

Lepsze samopoczucie z protezą Cleg

Posiadanie protezy C-leg to nie tylko sprawniejsze poruszanie się, możliwość jazdy na rowerze, wychodzenia na spacery czy zwyczajnego chodzenia do pracy. To także olbrzymi komfort psychiczny pacjenta, który korzystając z protezy C-leg nie jest niczym ograniczany, a osoby postronne często nawet nie są w stanie zauważyć, że mają do czynienia z osobą po amputacji. Chód z protezą Cleg jest płynny i naturalny.

Osobom, które nie zdecydują się na protezę C-leg możemy zaproponować inne protezy udowe. Nasza firma dobiera także świetnej jakości protezy ręki w korzystnych cenach.